Balony EU
Monika Karásková s námi spolupracuje téměř rok, připravovala nám kompletní kampaně, PR a tiskové zprávy včetně tiskových konferencí pro veškeré naše akce. Největší akcí letošního roku byl jednak mezinárodní BALONY.EU festival Buchlov 2012 a slavnostní otevření našeho penzion-restaurantu BalonCentrum v Břestku.
V rámci spolupráce jsme byli velmi spokojení s komplexností jí poskytované služby, s obrovskou empatií, která se projevila v odvedené práci. Nesmírně oceňujeme její schopnost individuálně směřovat svoji práci v rámci corporate identity. Tohle všechno se následně projevuje na profesionální a sofistikované komunikaci a přispívá tak k vylepšení image firmy a komunikace s cílovými skupinami.
Velmi oceňujeme její zájem a nasazení i v případě menších či časově urgentních zakázek, plnohodnotnou obousměrnost komunikace a v neposlední řadě také její důraz na zpětnou vazbu k již proběhlým akcím.
Věra Nechalová, tisková mluvčí Balony EU
Pulver Kimya A.S.
Dear Madam /Sir, We are a powder coating company located in Turkey. We have hired Ms. Monika Karaskowa as a marketing / project manager.
She was required to develop our powder coating activities in the Czech market.During the year she worked as a freelance, she reached several achievements. The most important ones are listed below:
> The preparation of an extensive marketing research for powder coatings on the Czech market.
> Quarterly progress reporting, where she professionally presented the results on quarterly bases to the company management,Moreover, as a personality, she was a reliable source of needs of Czech customers and good mediator. Being effective communicator between the distributor and our company helped us to overcome several obstacles along our progress.
At all times we have found Monika to be hard-working, precise, thorough, honest and as helpful as possible. We considered her to be a valuable member of the team, who consistently achieved good results and was delivering all expectations.
I am happy to recommend Monika for her future projects.
Sincerely Yours
Mr.. Yuksel Habip, Global Business Director, Pulver Kymia A.S.
Rostya Gordon Smith
Monika Karáskova se mnou udělala rozhovor pro novin Deník. Monika byla velice profesionální a připravena na rozhovor. Její otázky byly přimé a relevantní. Monika ukázala hlubokou znalost diskutovaných témat. Výsledek rozhovoru byl přesný a Monika zachovala jak atmosféru, tak důležité detaily našeho rozhovoru. Článek byl dokončen v terminu.
Rostya Gordon Smith, personalistka, společnost Peope Impact
Radun
Přiznám se, že zpočátku jsem vůbec nedoceňoval, jak pro mne bude koučink důležitý. Dnes už je koučování Monikou Karáskovou nedílnou součástí mého počínání. Svými otázkami mě Monika nenásilně provokuje k formulování vlastních názorů a vlastních vizí. Uvědomil jsem si jak je to nesmírně důležité! Zejména tím mi koučink přináší velkou hodnotu. Pomáhá mi tak dělat dobrá rozhodnutí, využít vlastní potenciál, mít pocit, že jsem tvůrcem svého života. Nutí mě přemýšlet z nadhledu, odstraňovat denní stereotypy a nacházet nová řešení. A to mě baví! Na celém koučinkovém procesu mě fascinuje jeho jednoduchá logika a zároveň přirozený respekt k individualitě každého člověka. V podání Moniky Karáskové se mi koučink jeví jako jedinečná metoda pro dosažení osobního úspěchu.
Marek Nesázal, majitel hotelu RADUN v Luhačovicích
Město Uherské Hradiště
S Monikou Karáskovou jsem spolupracoval po dobu bezmála jednoho roku v rámci své přípravy a následně realizace volební kampaně.
Individuální koučink byl pro mne přínosný v osobním rozvoji a viditelně ovlivnil mé pracovní počínání. Podpořil mě v dovednosti nahlížet na situace z různých pohledů, zachovávat si nadhled ve chvílích, kdy na něj už zdánlivě nebyl prostor. Překvapovalo mě uvědomění vlastního potenciálu a výsledky jeho využití. Oceňoval jsem její pozornost na udržení struktury práce, definování kroků - po každém setkání „víš, co s tím dál?", nebo „kdo a co udělá do příště?".
Důležitá pro mě byla schopnost Moniky Karáskové reflektovat skutečnost ve všech souvislostech. A co pro mne bylo motivací a inspirací, co mi dávalo smysl? Bylo, když ve fázi realizaci kampaně dokázala to, o čem jsme teoretizovali, uvést i do skutečné práce.
Ing. Stanislav Blaha, starosta
Koučink akademie
http://www.koucinkakademie.cz/teamProductReferences.yhtml#referenceGroup21