Jak začít s nastavováním HR procesů ve firmě takříkajíc od píky a jak dlouho to bude trvat? Jak měřit efektivitu jednotlivých HR procesů? Jaký je rozdíl mezi spokojeností a angažovaností zaměstnanců? Jak komunikovat s top managementem?
Jak používám motivační diář Doller. Nestíháte? Je toho na vás někdy trochu moc? Máte problémy s time managementem a nedokážete si dobře rozvrhnout svůj čas? Řeknu vám, jak používat motivační diář Doller, abyste byli co možná nejvíce produktivní.
Práce může být stresující prostředí, ať si již vyděláváte v kanceláři, v továrně nebo například ve škole. Určitý objem stresu je přínosný. Motivuje nás a posiluje. Příliš mnoho stresu ale škodí. Vede nás k iracionálnímu jednání a doslova nás zabíjí. Naštěstí existují způsoby, jak stres uvolňovat.
Jak se nevzdat a vydržet. Taky jste už určitě s něčím někdy začali, pár týdnů to nadšeně dělali, ale pak se na to vykašlali, jelikož jste neviděli žádný pokrok nebo vás to prostě přestalo bavit. V tomhle článku se dozvíte, jak se nevzdat a vydržet u toho s čím začnete déle.
Tipy na efektivní plánování času v práci. Často můžeme mít pocit, že je toho na nás v práci či podnikání moc. Obzvlášť v situacích, které se potřebují rychle vyřešit. Obzvlášť v situacích, které se potřebují rychle vyřešit. Asi každý zná nenadálé události, které umí znepříjemnit pracovní den.
Tři položky, které by měl obsahovat každý diář. Je naším každodenním společníkem, rádcem, asistentkou, ale také přítelem. Řeč je o diáři, tentokrát papírovém. To, jak používáme náš diář, je logicky dost často závislé na našem životním stylu a také na povinnostech.