Nenechme si namluvit, že severské země mají copyright na životní pohodu. Žijte hygge, žijte lagom, žijte sisu, nabádají v médiích články, které propagují životní styl severských národů jako možnou cestu k nalezení vnitřní spokojenosti, klidu a štěstí
Jak správně komunikovat vizi a misi společnosti? Většina firem dnes funguje rychle a expanzivně, aby se přizpůsobila trhu. Málokdo řeší obchodní proces koncepčně, strategie se často mění.
V několika předchozích dílech miniseriálu jsme rozebírali, co všechno je důležité při definici cílů. A půjčili jsme si na to metodiku SMART. Dnes tuto metodiku ještě trochu rozšíříme.
Proč je někdy složité stanovovat cíle? Na stanovování cílů existuje spousta „metodik“. Můžete si například dočíst, že cíle mají být:
Minule jsme začali mluvit o tzv. chytrých, či spíše chytře stanovených cílech. A dnes v tématu budeme pokračovat.
Dnes opět navážeme na téma stanovování cílů a podíváme se podrobněji na to, co znamená písmeno A ve zkratce SMART.